среда, 2. фебруар 2011.


16 коментара:

  1. Другари, другарице, лажи, истине, обећања, радост, срања, кечеви, везе, раскиди, журке, проблеми, разочарања, курве, туче, путовања, мувања, љубав… Живот ♥

    ОдговориИзбриши
  2. …Samo po sistemu——> „KAKO TI SAMNOM, TAKO I JA S’ TOBOM“!!!!!!

    ОдговориИзбриши
  3. UPOZNALI smo se slucajno… dopisivali neobavezno… ali ipak msm da pocinjes ozbiljno da mi se svidjas… :))

    ОдговориИзбриши
  4. Ovako sve pocinje… :) + :) = :D —> :D + :D = :P —> :P + :P = :* + :* = ♥ ♥ ♥

    ОдговориИзбриши
  5. NISAM TI JA PIN PA DA IMAS SAMNOM 3 POKUSAJA…. ;-)

    ОдговориИзбриши
  6. ko se miče, biologija je. Ako ima miris, hemija je. Ako ima moć, fizika je. E ako ne kontaš, onda je matematika!

    ОдговориИзбриши
  7. e znate ni vi sta hocete.Stalno kukate kako vam je dosta vise kuchki,da hocete da nadjete normalnu curu.A kad je nadjete zezate je,onda izgubite..i to sve zbog te kuchke..E zato mi normalne i postajemo posle kuchke!!

    ОдговориИзбриши
  8. Od prvog dana ja ti se divim, kada sam s tobom na slatkim sam mukama, za tebe disem, zbog tebe zivim, sudbina mi je u tvojim rukama.. ♥

    ОдговориИзбриши
  9. Kad si ti u pitanju, prvo lajkujem, pa onda čitam.

    ОдговориИзбриши
  10. osle tebe sve su zveri pitome, posle tebe nisam dobra nikome...♥•

    ОдговориИзбриши
  11. Shto je bilo moje, njeno je...Gde je srce bilo, stena je...Gde je dusha bila, nema je...Shto je bilo moje sada njeno je!

    ОдговориИзбриши
  12. Ne mogu da ucim dosta mi je svega kad u svakom slovu vidim samo njega... :\

    ОдговориИзбриши
  13. VoLim te ali znaj da je krajj ,srece nema otisla je znaj ...Zelela sam da mi budemo kao jedno ali sve se ovo zavrshilo tako bednooo ! :D ♥

    ОдговориИзбриши
  14. Žalimo se kad nemamo kredita – neko ni nema telefon!! Žalimo se kad nam zakucava kompjuter – neko ni nema kompjuter!! Žalimo se kad nemamo ništa NOVO da obučemo – neko nema ŠTA da obuče!! Dok jedemo kiflu i ispadne nam, odmah je bacimo – neko to izvadi iz kante i slasno pojede!! Dok smo tužni jer smo ostavljeni, prevar......eni – neko je tužan jer je gladan i bolestan!! Zapravo, ni ne shvatamo koliko smo srećni!! _

    ОдговориИзбриши
  15. Nikad ne pokusavaj promeniti voljenu osobu,jer ako to uradis shvatices da to vise nije osoba u koju si zaljubljen.! :)

    ОдговориИзбриши