четвртак, 3. фебруар 2011.

Lepa,uspesna,pametna pa sama ;)

«Tražim i gledam, ali nikako da privučem muškarca kojeg bi htjela. Čini mi se kao da su svi dobri muškarci već zauzeti. Ili im se ne sviđam. Vjerojatno nisam dobra u zavođenju, jer nikad ne uspijevam osvojiti muškarca koji se meni sviđa. Istina, uvijek ih ima oko mene, ali tipovi koje ja privlačim jednostavno me ne zanimaju. Kako uspjeti zavesti pravog muškarca? Možda sam jednostavno previše inteligentna za većinu njih?! Ni ne izgledam loše. Kažu da sam slatka i simpatična, ali ponekad kod muškaraca to izaziva i suprotan učinak, jer ne očekuju od mene jaku osobnost.»
Ako ste pomislili kako je pismo netko ukrao iz vaših misli, nije. Ovo je pismo, odnosno razmišljanje tipično za sve moderne žene. Sve one imaju više ili manje identičan problem. Zgodne su, pametne, zabavne i uspješne, a opet muškarca koji se njima sviđa ispred nosa im pokupi neka cura koja im nije ni do koljena. U čemu je problem?
Najvažnije je da ne pomislite kako su inteligencija, izgled ili uspješnost prepreka. Oni mogu biti samo prednost. Izgled iskoristite kako biste privukli muškarca, inteligenciju kako biste bili zanimljivi, a uspješnost kako biste imali što pitati ili pričati zabavne anegdote iz svog života.
Ovakav tip žena stalno je suočen s izazovom kako treba pronaći muškarca koji će se zaljubiti u „pravu“ vas, a ne ono što dolazi uz vas. Tada te žene namjerno ne pričaju o svome poslu ili sebi (kako ne bi ispalo da se hvale), prave se da ne pridaju pozornost izgledu (kako ne pao samo na njihov izgled) i na taj način postaju izrazito dosadne, jer su zaboravile da su njihov izgled, njihov posao ili inteligencija dio njih, a ne nešto odvojeno. Prazan papir ili knjiga koja ne govori o ničemu nikome nije zanimljiva. Predstavite se u najboljem svjetlu, neka ga privuče kvalitetan omot vaše knjige, a zatim pokažite koliko je i sadržaj zanimljiv.
Problem može biti i u tome što takve žene sebe uvjere kako ne mogu zavesti muškarca koji se njima sviđa, te podsvjesno samo traže signale koji će potvrditi njihov neuspjeh. Te misleći kako ga ne zanimaju njihovo ponašanje se pretvara u stav „ne trebam ja tebe“. One vjerojatno te muškarce privlače jednako kao i one manje zanimljive, samo ne primjećuju to, sve dok muškarac ne odustane zbog vaše nezainteresiranosti i ne posveti se drugoj.
Zanimljiv razlog zbog kojeg žene odbijaju zavođenje je „ako ne pokušam, ne može me ni povrijediti“. Ali zaboravljaju da na takav način ne mogu ni uspjeti. Ni jedan muškarac neće misliti ništa loše o vama zbog toga što mu pokažete kako vam se sviđa.
Osim toga, možda ste uvjerili sebe kako zavođenje i tako nema smisla. Možda se ono protivi slici koju ste stvorili o sebi, te mislite „neću se spuštati tako nisko“.
Međutim, zavođenje nije test vašeg feminizma ili inteligencije. To je jednostavno način na koji ćete nekome reći „mislim da si zanimljiv“.

Нема коментара:

Постави коментар