четвртак, 3. фебруар 2011.

SMS poruke za muvanje ;)

Da li je tvoj tata lopov ili nesto slicno?
Zato sto je neko ukrao zvezde sa neba i stavio ih u tvoje oci.

Da li te je bolelo kada si pala na zemlju iz raja?

Izgubio sam svoj broj telefona, da li mogu da dobijem tvoj broj?

Moram da zovem policiju. Nije po zakonu da izgledas taaakkko dobro.

Da li ti imas neke veze sa teroristima. Prava si bomba.

Mozes li mi pozajmiti koji dinar, mama mi je rekla da je nazovem cim se zaljubim.

Da li verujes u ljubav na prvi prolaz ili moram da prodem pored tebe jos koji put?

Ti: izgledas kao moja druga devojka.
Ona: A koliko si to imao devojaka do sada?
TI: Jednu.

Ako ti kazem da imas bozanstveno telo, da li ces ga priviti uz mene?

Ako te otpratim do kuce, da li ces me zadrzati?

Otidji do nje sa kesicom secera i reci, izvini mislim da si ispustila svoje ime.

Mora da si jako umorna, jer si trcala citavu noc kroz moje misli!

Znas li da telo ima preko 90 % vode, a ja sam tako zedan.

Cudno, vidim sebe u tvojim farmerkama. Da slucajno nemas ogledalo u dzepu?

Jednom sam rekao kako ce se nase duse sresti, sada potrebno je samo jos da nam se srca upoznaju.

Trebao bih da nazovem raj, izgleda da su izgubili jednog od svojih andjela.

Hej, ispao ti je osmeh. Da li smem da ga podignem umesto tebe.

Jeli imas kartu?! Izgubio sam se u tvojim ocima.

Ako nosi majicu na kojoj je nesto ispisano upitaj je: Da li mogu da procitam dodirom sta pise na tvojoj majici? Ne vidim bas dobro, ali zato znam pismo slepih.

Nasmesi se, ako zelis da spavas sa mnom!

Da li znas sta bi dobro izgledalo na tebi? JA

Verovatno si ti razlog za ovo globalno otopljavanje u svetu zato sto si tako vrela.

Da li sam ti sladak? Ili moras da popijes jos neko pice?

A sigurna si da se nismo sreli vec negde u nekom od nasih prethodnih zivota?

Eh kako nisam tvoje suze, pa da se rodim u tvojim ocima, zivim na tvome licu i umrem ti na usnama.

U poverenju, ja sam lopov i dosao sam da ukradem tvoje srce.

Smem li da te ponudim picem, ili ti vise volis 50e.

Mogu li da dobijem putokaz do tvoga srca.

Izvini, ja sam novi u gradu, hoces mi reci gde stanujes?

Cuo sam da sex ubija, da li zelis da umres srecna?


Нема коментара:

Постави коментар