четвртак, 3. фебруар 2011.

SMS vicevi i fore!

Stalno mi šetaš po mislima, pa se pitam kako te noge ne zabole...!


stare za jednu mladu ženu. Šifra, vratit ću i ovu kad bude takva ko te dvije!


Ljubav je ljubav, ljubav je moć, gotovo dete za jednu noć.Ma znaš šta: dosta mi je tebe i tvojih glupih priča što okolo maslaš. Neću više da imam nikakvog posla sa tobom, odjebi iz mog života - REČE VUK CRVENKAPICI...


Danas se snima ljepota naseg grada. Zato vas molimo da ostanete kod kuce. Unapred zahvalna nezavisna radio televizija.Parfimerija "Armani" Vas obavestava da smo nakon silnih neuspeha uspeli proizvesti parfem koji moze konkurisati smradu kakav ste Vi!!


PRVO UĐE NEKA NABRIJANA RIBA, PA DIŽE NOGE, PA SKAČE, PA ULETI NEKI TIP, PA JE DIGNE, PA BI JE JEBO, PA NEBI JEBO, PA JE POMERI, PA JE BACI... I TO TI MUJO ZOVU BALET.


Ovaj zvuk koji ste čuli nije zvuk poruke već vam javljamo da je vaša seksualna aktivnost na minimumu. Savjetujemo vam da se aktivirate.


Srećo moja volela bi da u ovoj hladnoj noći zagrejem tvoje telo i da svojim glatkim jezikom prelaziš preko mojih oblina.Voli te tvoja ŠOLJA MLEKA!


Prija ti moj dodir, toplota i nežnost kada se privijem oko tebe. Postoji li lepši osećaj odtoga kada si go a ja sam na tebi. Voli te tvoje ĆEBE! 


Sanjao sam da sam carobnjak i da sam te pretvorio u pusku i okacio na zid, ali posto mi se ne uklapas u enterijer odlucio sam da te skinem, nategnem i opalim!  Postovana dobitnice dobili ste nagradu 7 dana kupanja u mulju i kitu pokraj bulju. Nagrada ce da vam stigne kad se meni kita digne.


Volim te gledati ujutro dok spavas mirno, poremetiti ti sne, poskakivati te po licu, gledat te kako se zbog mene budis. Bit cu s tobom i nocas, tvoja MUVA!


Negovani penis '78. god.1.ruka,nesalomljiv,s dosta dodatne opreme,nikad u bordelu,oralno odrzavan,podmazivan u malim pickicama dajem s ljubavlju u dobre ruke


Volio bih da te oborim u krevet, da tamo ostanemo sto duze, da buncas zbog mene , znojis se i da ti tijelo gori zbog mene. Tvoj neodoljivi GRIP !!!!


dobro situiran, stan u Beogradu, kuca na moru,vikendica na Zlatiboru, dobar auto. Ne trazim nista samo se hvalim


Kakav je to rodeo sex? Skocis na zenu odpozadi, uhvatis je za sise i kazes da njena prijateljica ima bolje, a zatim se samo cvrsto drzi. SRECNO!!!


Stojeci sam je molio, sjedeci mi je dala, od pozadi sam je polizao, sprijeda pritisnuo, a ipak se nije branila Oh ti moja mala postanska marka!


Sanjao sam jedan san. Kako sam krao kokoske i jaja. Utom snu ti si bila sudija, za kokoske si mi dala 3god. A za jaja si me pomilovala.


Srpski zakon gravitacije: Telo izbaceno u vazduh ne moze da omane patos pa da mu jebes mater


Svemocna crnka , tako vrela, zanosnih oblina,bujnih grudi,spremna da vase snove pretvori u stvarnost prodaje motokultivator 15 cmm kubnih.


Nisam lep kao Brad Pitt,nemam lepu guzu kao Mel Gibson,nisam brz kao Van Dam,niti sam jak kao Rambo,ali zato lizem kao LESSIE


Obecao je da ce biti nezan,bolelo je viknula sam kad sam videla krv! izvadio ga je i pokazao mi ga. bio je VELIK-moj prvi ZUB


Zasto zene ne vole da se udaju.Zato sto zbog jedne kobasice uzimaju citavu svinju


Samo da znas kakav mi je prije upotrebe suv, dugacak i krut a posle mlitav, mokar i kaplje.....MOJ KISOBRAN


Ujutru ga osjetis, usnama ga dodirnes, rukama ga drzis i pogledom ga ljubis,volis ga vrelog , uzimas ga celog i kad neznas gdje ti je kraj pomoci ceti tvoj CAJ


Kad bih te imao,polizao bih te cijelu.Stavio bih ti jezik u tvoju malu usku rupicu i shvatio da te volim vise od bilo koje druge,moja voljena boco Piva.


Znate li sto je Bog rekao dobrim jebacima???...pa naravno da ne znate!!!


Obavjestenje Lovackog saveza:Obavjestavamo Vas da je sezona lova na "Divlje svinje" gotova i da se mozete slobodno kretati .


Kad me imas, dobro ti je. Kad me liznes, vlazim se. Kad me palis, ja se zarim. Kad me sisas, ja se gubim. Kad se izgubim, ti me gasis... tvoja... CIGARETA!


Jedva cekam da te vidim, da osjetim tvoju kozu, da udjes u mene, da osjetis moj svilenkasti dodir i ja tvojeg tijela drazi. Tvoja PIDZAMA!Volim kad me diras njezno svojim prstima, volim kad mi sapuces na donju rupicu, volim kad me napunis do kraja, voli te tvoj MOBILNI APARAT!


Nebo se osulo zvijezdama,a balkoni pizdama,da su sve zvijezde pizde,a sve pizde zvijezde svi bi kurci bili astronauti.


Promonte vas obavjestava da ste preglupi za mobilno telefonitanje te Vas moli da se ostavite mobilnog i uhvatite lopate i krampa.Hvala na razumjevanju!


Osjecam se tako napeto, vrlo vlazno u ovim trenucima kada ti se priblizavam. skidam svoje napete gacice i sami pogledi na tebe donose mi olaksanje! ..OH MOJ WC!


Volim kada udjes u mene, malu i vlaznu. Kada udjes prvo se najezis a poslije ti je toplo. Volis strcati po meni i u mene. Voli te tvoja tus kabina.


Kad te zasvrbe jaja, pocesi se. Ako napipas dva sve je u redu, ako napipas tri medicinski si fenomen, a ako napipas cetiri neprijatelj ti je duboko u pozadini.


Kada ga uzmes u svoju njeznu ruku,povuci samo preko vrha,stavi ga u usta pa pocni lizat,kruzi jezikom po vrhu i kad ti usta budu puna,nasmijesi se to je SLADOLED


Moja lijeva noga je Bozic a desna Nova Godina.Navrati malo izmedju praznika!Idemo malo da vjezbamo MATEMATIKU!


Mene i tebe Saberemo,odjecu ODUZMEMO, noge DIJELIMO pa se MNOZIMO!


Cuda od zene: 1.vlaze, a da se ne skvase; 2.krvare, a da se ne porezu; 3.daju mlijeko, a ne pasu; 4.seru i kad ih niko nista ne pita...


Tako lijepo lice, te njezne ruke, te tajnovite oci, zanosan pogled, sexi govor, poljubac ko u bajci, ma dosta o meni, kako si mi ti???


Nesto ti moram reci! Vjeruj nije mi lako jer te ne zelim povrijediti, potrudit cu se i reci ti na najbolji moguci nacin: DJEDA MRAZ uopste ne postoji.


Kad gledam nebo, vidim tebe. Kad gledam more, vidim tebe. Kad gledam sunce, vidim tebe. Kad gledam zvijezde, vidim tebe. Daj jebote, makni se vise!Ne mogu doruckovati jer mislim na tebe, ne mogu rucati jer mislim na tebe, ne mogu vecerati jer mislim na tebe ... ne mogu spavati jer sam gladan!!!OOoo ooOo ooo OoOo ooo OOO oo ooO oOOo OOoo oooO oo OO oO O OOooo O oo oO O ooo oOO OOO O ooo OO ooO ooOOOO OOOOO oo Mislim da ti je u mobilni usla mineralna


Ti si prezent mojih misli, budi predikat mog zivota, jer infinitivna cula superlativno mi nalazuda cu sa tobom imati dobar futur!Ja te volim, ja te obozavam, ja bih s tobom da se razmnozavam! 


Ako zaspim, sanjacu te. Ako se probudim, videcu te. Ako te vidim, zaljubicu se. Kazi mi molim te, sta da radim sa tobom?!


Zarazne klice tvoje lepote inficirale su srce moje. I posle kratke anestezije na operacionom stolu tvojih osecanja ja cekam da mi das injekciju nade! 


CAO u policickoj sam stanici! Uhvatili su me i imaju slucaj protiv mene: POSEDOVANJE SLATKOG LICA! Unistena sam. Treba mi neko ruzan da me izbavi. MOLIM TE pomoz mi!


Prica se da trosis plavusu bujnih grudi, plavih ociju, dugih nogu i lica rumena... samo steta sta je GUMENA. 


Veceras ce se dogoditi zlocin iz strasti. VREME: oko ponoci; MESTO: tvoj krevet; ZRTVA: ti; POCINITELJ: ja; MOTIV: strast. CUVAJ LEDJA TVOJ OBOZAVATELJ!


Klub veselih drkaca Vas moli, da se javite na redovnu kontrolu. Čuti je naime priče, da Vam zbog istrosenja ruba glavice opasno baca ruku s kurca.


Uzmi me, topla sam, perem se cesto, ali ipak smrdim, no nisam kriva. Bio si mi prvi koji me je nategnuo i razvalio svojom velicinom. Zauvek tvoja CARAPA!


Ako ti bilo kada, bilo gde, u bilo koje vreme, ikada išta zatreba, slobodno me nazovi! Ja ću uvek biti tu da te pošaljem u tri pi*** materine!


1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 100, 1000, 10000, 100000, 1000000, 10000000, 1000000000 poljubaca za tebe plavušo.  


PAZNJA! Ova poruka zna da misli. Usla je u moj imenik i vrsila pretragu za najsladjom osobom u njemu i sa razlogom izabrala tebe!


Reci 2 vrste sladoleda! Jesi? Sad reci 2 vrste cigareta! Jesi? A sada reci dve reke u  Argentini... Sta je? Lizanje i pusenje ti ide, a geografiju pojma nemas!"


Traze se zelene oci, braon kosa, pobjegao iz mojih misli, a presao je granicu mog srca. Poslijednji put vidjen u zagrljaju druge djevojke!


Molim TE, nemoj se IZNENADITI, Ja sam u BOLNICI!! Pronasli su MI KAMENAC na BUBREGU, PJESAK u CRIJEVIMA i ... TEBE u SRCU. 


Javljam se na vas oglas da ste vatrena i da se palite ko sibica. Javite se na moju sifru: Dobro kresivo.

 Ako zadrzis ovu poruku - VOLIS ME, ako je ignorises - OBOZAVAS ME, ako ne odgovoris - ZELIS ME, ako odgovoris - NE MOZES BEZ MENE... 


Bre da te pitam, jel imas bikloner za gemanzovanje sto se stavlja na pufnu da ne susnjaju vimbroni kod leve spelvrcne za restabulizovanje na cincilatinu??? 


Ja u svom zivotu trebam 3 stvari: sunce, medvedica i tebe. Sunce za dan, medvedica za noc a tebe zauvijek


Ti imas sve. Ti imas ono nesto sto ja trazim. Ti imas savrseno telo, a tek guza... Tvoji poljubci su kao u snu. Ti imas savrsen osmeh, a ja imam pogresan broj. 


Kad sam pao na zemlju pretvorio sam se u mobilni to sto sada diras su moja jajja i vidim po izrazu tvog lica da ti se svidja. 


Policija trazi jednu osobu, posebno lepu, pametnu, duhovitu, sarmantnu i veoma sexy. Ne boj se - tebi ne mogu nista, samo mi reci gde Ja da se sakrijem.


Odkad tebe nema i vrijeme je stalo,kava je ostala neispijena, kniga neprocitana, stala je muzika i sve oko mene je crno. P.S. VRATI NAM SE STRUJO.


 Ako na ulici sretnes coveka u crveno i nabije te na kurac ne boj se to je deda mraz koj ispunjava moju zelju.


Imam upaljac, nema kremena, jebo bi te al nemam vremena. 


Zelim da te osjetim u sebi, da te znoj obliva dok sam u tebi, da se lomis i uvijas kao zmija...POZDRAV OD TVOG GRIPA !!! 


Evo sreco moja saljem ti poruku da ti cestitam sto su te proglasili za najljepseg, najboljeg, najpametnijeg, najprivlacnijeg, najsarmantnijeg, ..............MAJMUNA! 


Ti si privlacan, sarmantan, pametan, neodoljiv, zgodan, osjecajan, sexy i ..................................Ups, pogrijesila sam broj-izvini! 


Posalji mi svoju sliku. Okaci cu je na tavan da bi je pacovi videli i vise nikad se ne pojavili!!! 


Otkricu ti jednu malu tajnu koju ne smes nikome reci: moj kurac je od drveta, a ja nikome necu reci da su tebi usta puna piljevine! 


Sta ti u ruci to ti u guzici!!! 


Postovani korisnice,vas racun za ovaj mesec iznosi 1500 poljubaca,molimo vas da racun uplatite kod vlasnika ove kartice!!! 


Ako mi ne odgovoriš za 25 sekundi od cega je vec prošlo 15 i ako ne stigne za 10 od cega je vec prošlo 8 duguješ mi 100 poljubaca... Vreme isteklo, duguješ mi. 


Pre nego se na mene popnes podmazi me dobro. Volim kada me zajasis, cvrsto obgrlis svojim nogama i ponekad napumpas do kraja. Zauvek te voli tvoj BICIKL! 


Posalji ovu poruku nekome koga volis, nekome koga mrzis, nekome ko ti je drag i nekom sa kim bi u krevet, pa se pitaj zasto sam ja tu poruku poslala tebi.Postoji samo jedna pametna droga na ovom svetu: LJUBAV!


"Beauty Club" lep u picku materinu, vas obavestava da depilaciju supka koju ste zakazali za sutra odlazemo jer nismo pronasli odgovarajuci kombajn za vas supak.


Mozes mi skinuti maicu. Mozes mi skinuti i grudnjake pa ako mora bas biti mozes skinuti i donje rublje ali samo molim te ostavi mi stipaljke na zici!!! 


Cujem da ti je dobra, lepa, cupava... Cujem da je na otvoru vrlo uska i da jedva prolazi glava i ako je rastegljiva! Ako je tako strava ti je-ROLKA!


Sunce sija ko tepsija u mom srcu depresija, kisa pada cvjetaju bandere ja te volim ti si moja cigla.  Mjesec sija ko' tepsija, mene pici depresija. Primi ovaj buket ruza sto ti moje srce pruza.


Iz fabrike kurtona pobegla je cela kutija, ljigavi su i tek namazani uljem. Jedan od njih ima i mobilni, cim ovo procita neka se javi da ga stavimo na kurac.


Obavestavamo vas da gasimo nas casopis "Kreten" jer nam se ne isplati stampati ga za samo jednu osobu.



Obavjestavamo vas da ce sutra komunalaci obaviti skupljanje krupnog otpada. Zato vas molimo da stanete na vidno mesto.  Oh, kako samo volim kada diras moje dlacice, kada onako grubo guras moju glavicu u svoja usta, a najvise volim kada me namazes onim sluzavim. Tvoja ZUBNA CETKICA!



Pisemo Vam iz urednistva revije "Moj pas". Obavestavamo Vas, da ste ispali iz uzeg izbora. Drugi puta dodjite bolje sredjeni!


Organizacija za transplantaciju Vam zahvaljuje na darovanom penisu koji je darovan jednom mravu koji se pita zasto je bas njega zapao najmanji?


Možeš mi skinuti majicu, možeš mi skinuti pantalone možeš mi skinuti i donji veš.Ali molim te da štipaljke ostaviš na žici.


Obavestenje MUP-a RS: Obavestavamo vas da vam se briše prijava voznje u alkoholisanom stanju. Ustanovljeno je da ono sto ste duvali saobracajcu nije bio ALKOTEST.


Ispred kuce metar drva, ti si moja ljubav prva. Ispred kuce 10m drva, ti jos uvijek moja ljubav prva. Ispred kuce 100m drva, u picku materinu ko ce to iscepati.


Ja sam ljubavni virus i nalazim se u tvom telefonu, necu izaci iz njega sve dok ti ne izadjes samnom. 


Javljamo vam da bi smo vam javili kako vam javljamo da vam javljamo da vas jebemo u zdrav mozak jos od prvog javljanja.


Obavestenje iz sluzbe za korisnike: S obzirom na sirenje SMS perverzija prisiljeni smo blokirati vasu karticu. Sluzba drzavne bezbednosti. 


Uvek smo vruce, zagrijane za tebe. Puno pozdrava od... kiflica iz pekare.


Vas mobilni stvara velike smetnje u MOBTEL mrezi. Zato Vas molimo da ga stavite na zemlju i pogodite sto vecim kamenom. Unapred hvala vas MOBTEL-Mi mislimo na vas!


Mladic, SSS, 26.god., materijalno situiran, vlasnik stana, stidljiv i povucen, trazi zensku osobu slicnih osobina kojoj bi prodao 10m bukove gradje.


Dragi, uzmi me i nezno dodiruj svojim prstima. Obozavam da mi sapuces na donju rupicu. I da me ponekad napunis do kraja. Voli te zauvek tvoj mobilni aparat.


Znam i sama koliko ti znacim, koliko ti nedostajem. Kako sam ti potrebna u ovom trenutku. Zao mi je sto sam te zauvek napustila....tvoja pamet!


Organizacija Spermatreade d.o.o. vam se zahvaljuje na darovanoj spermi s kojom smo oplodili svinju.Povodom toga vas pozivamo da pogledate svoje potomke.


Postovana dobitnice dobili ste nagradu 7 dana kupanja u mulju i kitu pokraj bulju. Nagrada ce da vam stigne kad se meni kita digne. 


Seminar o putovanju kroz vreme bice odrzan PREKJUCE!!! 


Prodajem kravu 91 godiste hi-fi urlanje, SDI dojke sa progusivacima, niskoprofilne sumke, aluminijumaska kopita, cena 2000dm ili menjam za konja koji ovo cita. 


Vazno obavestenje: suvise ste glupi za mobilnu komunikaciju. Molimo vas, ostavite vas mobilni telefon i prihvatite se krampa i lopate. Hvala na razumevanju. Vas Telekom Srbija! 


Iz zavoda za kloniranje javljamo vam da je vas zahtjev za kloniranje odobren, bicete jebani dok ne KLONETE! 


Postovani korisnice. MOBTEL vas obavestava vas da vas mobilni ometa nasu mrezu pa vas molimo da ga lagano spustite na zemlju i snazno zgazite.


25, 24 ,23 ,22 ,21 ,20, 19 ,18, 17, 16 ,15, 14 ,13, 12, 11, 10 ,9, 8, 7, 6 ,5 4, 3, 2, 1. UPRAVO STE PRIMILI MOJIH 25 cm, KAKO SE OSECATE? 


Iz specijalne bolnice za neuroloska i psihijatrijska oboljenja "Laza K. Lazarevic" javljamo vam da smo videli Vas zdravstveni karton te Vas nazalost ne mozemo primiti jer imamo i mi svoj UGLED!!! 


Obavestenje Psihoklinike Beograd: Vec vas duze vreme promatramo i zakljucili smo da ne mozete dobiti mozdani udar, jer bi to bio udarac u prazno...


Mlad, lijep, zgodan, pametan, situiran, posjedujem kucu, vikendicu na moru. Imam dva mobilna, nov auto i jahtu. Ne trazim nista, no se hvalim!


Ova poruka luta svemirom 15 milijardi godina u potrazi za najglupljim stvorenjem u celoj vasioni! HVALA BOGU najzad je njena misija zavrsena! 


Obavestenje RTS-a: Postovanii obavestavamo Vas da se sutra u 15 sati snima emisija o vasem gradu stoga Vas radi lepote prizora molimo da ne izlazite iz kuce.


 Obavestavamo vas da je Vas tretman za depilaciju otkazan jer KOMBAJN jos nije stigao!!! 


Hitno trazim osobu za otvaranje rent a kara. Zaradu delimo pola-pola, meni renta tebi kara. 


Kupila devojcica vibrator, pa ga isprobava. Ukljuci ga, pogleda i kaze: koji se kurac treses, pa i meni je prvi put... 


Volim kad me diras njezno svojim prstima, volim kad mi sapuces na donju rupicu, volim kad me napunis do kraja, voli te tvoj MOBILNI APARAT! 


U Americi su vrsena istrazivanja koja su pokazala, da oni koji drze mobilni u desnoj ruci nisu dobri jebaci. U kojoj ti ruci drzis mobilni?


Pritiskom na taster pokrenuli ste program samounistenja. Molimo, sto pre se udaljite od svog mobilnog aparata. 5... 4... 3... 2... 1... 


Nebo se osulo zvijezdama, a balkoni pizdama, da su sve zvijezde pizde, a sve pizde zvijezde svi bi kurci bili astronauti.


Ja sam mali vanzemaljac i zivim u tvom mobilnom telefonu. Svakim pritiskom na taster poceses me po jajima, a po tvom osmehu vidim da ti prija.

Нема коментара:

Постави коментар