четвртак, 3. фебруар 2011.

Srce ima svoju moc,srce srcu mora doc,a kad srce srce nadje,ziveti je tada sladje,svako ima srce svoje,srce moje znas li ko je?


Zelim da znas da sam ovo prava ja i da to sto osecam prema tebi se desilo nekako.Sve se menja,pocinjem da otkrivam sebe,mogu da volim i sada volim tebe.Dosta je bilo igranja mojim laznim zivotom,meni je potrebna cista dusa kao ti da mi zaleci rane neznoscu i lepotom.


Zivot je jedan i neponovljiv, i iz tog razloga treba zivet ziveti i u zivotu uzivat. Jednom se zivi iz tog razloga treba da se VOLIMO, VOLIMO, VOLIMO I SAMO VOLIMO !


Ti si dio zivota mog, dio jave, dio sna, i zbog tebe ljubavi strasno patim ja. Ja volim tvoje oci, njihov divan sjaj. Ja volim samo tebe i nikog drugog znaj.


Tamo daleko... Gde snovi prelaze granicu, odlazim i okrecem stranicu. Mozda tamo sunce sija i nocu, mozda tamo uspijem da ubijem ovu samocu i dok zvuci gitare paraju tishinu ja cheznem da dohvatim visinu o kojoj sanjam danima i nocima... I znam... Sreshcemo se opet, ja cu tada biti rosa na tvom licu i u tvom pogledu lichicu na jutarnju izmaglicu... A znam... Volecu te i tada... 


tekli su bolni dani...tekle su bolone suze...najdrazu ljubav na svijetu najbolja prijateljica mi uze...najteze njoj ce biti kad se sa njim bude srela pa se sjeti kolko sam ga ja voljela...


Swakoga dana od zore rane sunce srece nek ti swane, a meni ce bez tebe jesenje kise padati i srce ce moje patiti swe dok od tuge za tobom ne utone u wecne tisine. . .


Sinoc sam dosla kuci,popela sam se na vrata,zakljucala stepenice,istusirala pidzamu,legla na lampu i ugasila krevet! Eto sta mi se desava kad mislim na tebe!!!


udahni duboko a oci zatvori, slusaj krv dok u venama zubori, pomisli na mene...nek se misli spoje i znaj da te u srcu drzim najmilije moje 


nikada me neces imati vise, vreme svaki osecaj brise.ti i ja u zadnjem plamenu gorimo,novim ljubavima nocas nazdravljamo.uz pesmu slavim sad ja,a od sutra sve se zaboravlja.lepo se provedi sa drugovima tvojim, ja cu sa flasom al kapljice ne brojim.... 


Ako ikad dozivis poraz ne dozvoli da u tvom oku zablistaju suze,jer ljudi su zli na rusevinama tvoje srece sagradice spomenik pobede... 


Za samo jedno tvoje ,,Halo,, ono u poruci ,,Hvala,, za tren srce mi je stalo,za tren sam srecna postala ...


Cokoladni bomboni. Ne. Cvetni med. Ne. Sladoled od leshnika. Ne. Shecer. Nema shanse. Jebi ga, i dalje ne nalazim ništa što je sladje od tebe ... 


Neznam sta vise boli,kad si tu ili kad te nema,kad me gledas ili kad smo samo stranci..Neznam sta vise boli ta tvoja smedja kosa ili tvoje smedje oci..kad te zelim ili kad te dozivam..Neznam sta vise boli kad se daje ili kad se moli kad se mrzi ili kad se voli neznam ali osjecam da boli... 


Nocas se nesto lepo sprema,ti si pored mene iako te nema,osecam ti usne,tvog dodira moc,ljubavi moja ZeLiM tI lAkU nOc!!!! NENADE,SRECO MOJA VOLIM TE NAJVISE NA SVETU!!!!!!!! 


Zelim ti...slatke snove...i andjele da te vecno cuvaju...a samo cu ja u tvom zivotu bili mali djavo koji ce da te gnjavi i davi, spavak ako mozes od mene... 


Ti si moje srce hteo, ti si uzeo sto nisi smeo! Sada svoju svaku rec proklinjes, sad se kajes, sad se kajes!A bio si sunce moje sjajno, najmilija moja tajno!U tebi sam nasla spas, a ti kazes da nema nas!I gde cu sada milo moje,bez najsladje ljubavi tvoje!!! 


ludo voLim te ja,i dok zvezda na nebu sja,ja samo mislim na tebe andjeli liche mi na bebe, i daju mi snagu ljubavi moja da nekad bicu samo tvoja..!! 


zapamti neke greske se prave jednom u zivotu,poslije njih se kajemo,jer kad izgubis poslednju sansu ,put z apovratak je nemooguce naci....Nikad ase nemoj smijati onom ko zbog ljubavi gubi ponos,wec samo onom ko zbog ponosa gubi ljubaw,jer nije isto kad je COWJEK U PUSTINJI;A PUSTINJA U COWJEKU...... 


Dusha i telo za tobom tragaju, traze u tvom oku spokoj vecni, zele se samo tebi predati da ih vodis kroz tamu ovog zivota! Zelim ti pokloniti osmeh proleca, u zavetrini tog osmeha da se krijesh...da zaborav ti zaokupi sve misli lose i tuzne...zelim ti reci da je moj spokoj tu kraj tebe...!! 


Nocas se nesto lepo sprema,ti si kraj mene iako te nema,osecam ti usne tvog dodira moc,ljubavi moja zalim ti laku noc!!!! NENI,SRECO MOJA VOLIM TE NAJVISE NA SVETU!!!! 


Saljem ti jedana zagrljaj jer te nema kraj mene saljem ti jedan pljubac jer su tvoje usne daleko od mene i saljem ti ovu poruku da vidis da mislim na tebe..... 


Kad svaku budes imao i od kurvi se umorio,trazices me...ali ostace ti iz proslosti uspomene..Ja htela sam ti biti sve,sada ima mene ko da voli,neka sada tebe malo boli..Tvoja beba ne place vise,sad je neko voli jace,mnogo vise...neko ko ce suze s lica da joj brise i za nju da dise..Za Zeljka Dimitrijevica 


Veceras misli na mene ovo nebo ima cudesnu moc mozda se stvorim kraj tebe da te poljubim za laku noc.Laku noc. 


kada te pogledam ,ti okreces glavu ,shvatas da sam bila u pravu....sa njom srecu nasao nisi ,a sad i mene izgubio ti si..... 


nebo je nocas ogromno,nebo nocas zna gdje je moje maleno,nebo je nocas krivo za sve..da si barem ovdje al nema te.. 


Kada srce razum savlada,kad u dusi haos zavlada,kada ne znam sta cu od sebe,okrenem broj,nazovem tebe...Digni slusalicu,reci molim,ja cu tebi JA TE VOLIM!!! 


Ti si svetlost u tami zivota,ti si u mojoj muzici jedina nota,ti si beskrajna tama za moje sne,ti si moj zivot i MOJE SVE! 


Zelim da jutra docekujemo u dvoje,da nam se usne poljupcem spoje,da delimo i dobro i zlo,jer znam da ti zelis isto to...Da delimo tugu i radost,da zajedno docekamo starost.Zelim te za vremena dobra i zla,da budemo jedno drugom ljubav najveca,da budem tvoj andjeo,a ti moja sreca.Zelim da nas zivot iz snova stvorimo,pa da nam svi zavide koliko se volimo...... 


Stojim na mostu i gledam reku,mislim na tebe a suze mi teku.Lepe su oci tvoje,cudan je njihov sjaj,pusti me da tiho placem jer nocas trebas mi ZNAJ... 


Sa tobom je otisao deo mog srca,a drugi deo bez tog nemoze da kuca.Sada trazim tebe i deo srca moga.Ne vidim nikog,pa ni sebe,treba mi deo srca tvoga.Vrati se,dodji i srce mi vrati,pojavi se u zivot me povrati.Sada mi trebas dusu da mi predas,da zauvek budes tu...U MOM SRCU... 

Нема коментара:

Постави коментар